Przedłużenie licencji zawodniczej na 2025 rok – procedura.

Wnioski o przedłużenie licencji zawodniczej PZSS na 2025 rok można składać począwszy od listopada 2024 r, po uprzednim opublikowaniu przez nas informacji, że Klubowi przyznano licencję na 2025 rok. Taka informacja zawsze zostaje opublikowana w klubowym newsletterze.  

Standardowo, aby przedłużyć licencję zawodniczą na kolejny rok, należy złożyć WNIOSEK O PRZEDŁUŻENIE LICENCJI w Portalu PZSS, oraz dokonać opłaty na swój indywidualny rachunek bankowy, lub ogólne konto Klubu, wpisując w tytule przelewu “przedłużenie ważności licencji zawodniczej PZSS na 2025 i składka ubezpieczenia” – kwota 50,00 zł za wydanie licencji i 30,00 zł na ubezpieczenie = 80,00 zł).
W wyjątkowych sytuacjach mogą istnieć odstępstwa od tej procedury, o czym każdorazowo informujemy w mailach.

Każdy zawodnik ma indywidualny dostęp do portalu PZSS. Dane logowania otrzymaliście w mailu powitalnym informującym o przyjęciu Was w szeregi Klubu. Dla przypomnienia, login to wasz adres email podany w deklaracji przy rejestracji na stronie FUN GUN, a przy pierwszym logowaniu hasło to numer pesel.

Jeżeli występuje problem z zalogowaniem się do portalu PZSS, prosimy o zgłoszenie tego faktu mailowo.

Aby złożyć wniosek w portalu PZSS, należy po zalogowaniu się wejść w zakładkę „Wnioski – licencje zawodnicze” i wybrać opcję „złóż wniosek”. Po uważnym przeczytaniu instrukcji należy kliknąć na wytłuszczony tekst w pkt. 4., zaznacz przedłużane dyscypliny i zakończyć procedurę klikając na „złóż wniosek”. Po poprawnym przejściu procedury w zakładce „wnioski” pokaże się informacja, że wniosek jest złożony i oczekuje na decyzję klubu. Zatwierdzenie wniosku przez Klub odbywa się wyłącznie w sytuacji dopełnienia wszystkich opisanych powyżej formalności, pod warunkiem posiadania wymaganej przepisami ilości startów i braku zaległości w opłacaniu składek członkowskich. 

W związku z „Regulaminem przyznawania i pozbawiania licencji zawodniczych, uprawniających do uczestnictwa we współzawodnictwie sportowym w dyscyplinach wchodzących w skład sportu strzeleckiego”, przypominamy, że to na zawodniku spoczywa obowiązek wykazania się startami niezbędnymi do przedłużenia licencji. Wszystkie odbyte starty muszą zostać wpisane we wniosku. Zawodnicy, którzy mają starty wykonane na naszych zawodach, nie muszą dostarczać Komunikatów/Wyników z tych zawodów. Jeśli jednak start/starty odbywały się na zawodach organizowanych poza naszym Klubem, odpowiednie strony komunikatów muszą zostać dołączone do papierowego wniosku.

Wnioski mogą składać członkowie, którzy spełniają wymogi „Regulaminu przyznawania i pozbawiania licencji zawodniczych, uprawniających do uczestnictwa we współzawodnictwie sportowym w dyscyplinach wchodzących w skład sportu strzeleckiego”, w szczególności:

– mają odpowiednią minimalną ilość startów, czyli: jeżeli posiadasz licencję w trzech dyscyplinach to powinny to być:

– 4 starty w dowolnej jednej dyscyplinie i po dwa starty w pozostałych dwóch dyscyplinach,
– jeżeli w dwóch dyscyplinach – to w jednej 4 starty w drugiej 2 starty,
– jeżeli w jednej – to 4 starty w tej dyscyplinie

Przyznana licencja w formie dokumentu dostępnego w Portalu PZSS pojawi się w stosownym, przewidzianym przepisami terminie. Wersja plastikowa zostanie przesłana na adres Klubu, a o jej pojawieni się i możliwości odbioru poinformujemy Was mailowo.

Osoby które nie uzyskały w 2024 roku wymaganej przepisami liczby startów, proszone są o przesłanie drogą mailową na adres klub(m@łpa)fungun.com.pl informacji o ilości brakujących startów do dnia 10.02.2025 r. 

Procedura PZSS – Portal PZSS