Przedłużenie licencji zawodniczej na 2025 rok – procedura.
ZANIM ZADZWONISZ LUB NAPISZESZ Z PYTANIAMI – PRZECZYTAJ CAŁOŚĆ!
Wnioski o przedłużenie licencji zawodniczej PZSS na 2025 rok można składać począwszy od listopada 2024 r, po uprzednim opublikowaniu przez nas informacji, że Klubowi przyznano licencję na 2025 rok. Taka informacja zawsze zostaje opublikowana w klubowym newsletterze.
Standardowo, aby przedłużyć licencję zawodniczą na kolejny rok, należy:
- pobrać, wypełnić i dostarczyć do Klubu (osobiście / skan mailem na adres [email protected] / pocztą tradycyjną), wraz z ewentualnymi załącznikami.
Wniosek o przedłużenie licencji zawodniczej PZSS na 2025 rok – POBIERZ
WZÓR WYPEŁNIENIA WNIOSKU – POBIERZ - wypełnić WNIOSEK O PRZEDŁUŻENIE LICENCJI w Portalu PZSS,
- dokonać opłaty na swój indywidualny rachunek bankowy, wpisując w tytule przelewu “przedłużenie ważności licencji zawodniczej PZSS na 2025 i składka ubezpieczenia” – kwota 50,00 zł za wydanie licencji i 30,00 zł na ubezpieczenie = 80,00 zł
Przesłanie skanu wniosku i potwierdzenia wpłaty mailem, przyśpieszy weryfikację i zatwierdzenie przez nas wniosku.
W wyjątkowych sytuacjach mogą istnieć odstępstwa od tej procedury, o czym każdorazowo informujemy poszczególne osoby w indywidualnych mailach.
Każdy zawodnik ma przyznany dostęp do portalu PZSS. Dane logowania otrzymaliście w mailu powitalnym informującym o przyjęciu Was w szeregi Klubu. Dla przypomnienia, login to wasz adres email podany w deklaracji przy rejestracji na stronie FUN GUN, a przy pierwszym logowaniu hasło to numer PESEL.
Jeżeli występuje problem z zalogowaniem się do portalu PZSS, prosimy o zgłoszenie tego faktu mailowo.
Aby złożyć wniosek w portalu PZSS, należy po zalogowaniu się wejść w zakładkę „Wnioski – licencje zawodnicze”. Po poprawnym przejściu procedury w zakładce „wnioski” pojawi się informacja, że wniosek jest złożony i oczekuje na decyzję klubu. Zatwierdzenie wniosku przez Klub odbywa się wyłącznie w sytuacji dopełnienia wszystkich opisanych powyżej formalności, pod warunkiem posiadania wymaganej przepisami ilości startów i braku zaległości w opłacaniu składek członkowskich.
W związku z „Regulaminem przyznawania i pozbawiania licencji zawodniczych, uprawniających do uczestnictwa we współzawodnictwie sportowym w dyscyplinach wchodzących w skład sportu strzeleckiego”, przypominamy, że to na zawodniku spoczywa obowiązek wykazania się startami niezbędnymi do przedłużenia licencji. Wszystkie odbyte starty muszą zostać wpisane we wniosku. Zawodnicy, którzy mają starty wykonane na naszych zawodach, nie muszą dostarczać Komunikatów/Wyników z tych zawodów. Jeśli jednak start/starty odbywały się na zawodach organizowanych poza naszym Klubem, odpowiednie strony komunikatów muszą zostać dołączone do papierowego wniosku (osobiście / skan mailem na adres [email protected] / pocztą tradycyjną).
Wnioski mogą składać członkowie, którzy spełniają wymogi „Regulaminu przyznawania i pozbawiania licencji zawodniczych, uprawniających do uczestnictwa we współzawodnictwie sportowym w dyscyplinach wchodzących w skład sportu strzeleckiego”, w szczególności:
– mają odpowiednią minimalną ilość startów, czyli: jeżeli posiadasz licencję w trzech dyscyplinach to powinny to być:
– 4 starty w dowolnej jednej dyscyplinie i po dwa starty w pozostałych dwóch dyscyplinach,
– jeżeli w dwóch dyscyplinach – to w jednej 4 starty w drugiej 2 starty,
– jeżeli w jednej – to 4 starty w tej dyscyplinie
FUN GUN jako Klub nie dysponuje informacjami odnośnie startów poszczególnych zawodników w poszczególnych konkurencjach na poszczególnych zawodach. Wszystkie te informacje znajdują się w komunikatach umieszczanych przez organizatorów zawodów na ich stronach internetowych. To Wy musicie wiedzieć, i podać we wniosku, zawody i konkurencje w których braliście udział. Nasze komunikaty znajdziecie w zakładkach – ZAWODY FUN GUN 2024 i ZAWODY TEST FBI 2024
Przyznana licencja w formie dokumentu dostępnego w Portalu PZSS pojawi się w stosownym, przewidzianym przepisami terminie (tylko PZSS wie kiedy;). Wersja plastikowa zostanie przesłana na adres Klubu, a o jej pojawieniu się i możliwości odbioru poinformujemy Was mailowo. Nie dzwońcie proszę i nie piszcie z pytaniem “Czy są już licencje…?” Jak tylko do nas docierają, niemal natychmiast informujemy Was o tym fakcie.
Za udzielenie odpowiedzi na każde pytanie, zadane w dowolnej formie, zawierające w składni w/w, bądź mające w/w
w podtekście, pobierana będzie opłata w wysokości 50,00 zł 😉
Osoby które nie uzyskały w 2024 roku wymaganej przepisami liczby startów, proszone są o przesłanie drogą mailową na adres [email protected] informacji o ilości brakujących startów do dnia 10.02.2025 r.
Procedura PZSS – Portal PZSS